Bosacka nie szczędzi krytyki wobec nowej kampanii McDonald’s. Dostało się Ralphowi Kamińskiemu

Katarzyna Bosacka w ostrych słowach skomentowała nową kampanię promocyjną McDonald’s. Sieć zaprosiła do współpracy znanego piosenkarza.

Katarzyna Bosacka nie zostawiła suchej nitki na najnowszej akcji promocyjnej McDonald’s. Sieć po raz kolejny nawiązała współpracę z polskim artystą, jednak tym razem pojawiło się jeszcze więcej kontrowersji.

Kampania McDonald’s z Ralphem Kamińskim

McDonald’s od lat nawiązuje współprace z influencerami i gwiazdami. Trend ten przyszedł również do Polski:  w reklamie telewizyjnej dostrzec można Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego, a swój specjalny zestaw dostał raper młodego pokolenia Mata. Do grona wyróżnionych dołącza Ralph Kamiński.

Nowa kampania polskiego artysty zakłada, że uczestnicy programu MojeM Nagrody będą mogli obejrzeć koncerty Ralpha nagranie w rozszerzonej technologii VR. Klienci sieci będą mogli wziąć również udział w konkursie, w którym do wygrania będą bilety na trasę koncertową.

Katarzyna Bosacka ostro o McDonald’s

Znana prezenterka telewizyjna i żywieniowa edukatorka, Katarzyna Bosacka, nie kryje oburzenia nową kampanią znanej sieci. Największą kontrowersję wzbudza fakt, że promuje ją Ralph Kamiński. Wokalista deklaruje, że jest wegetarianinem, co dla wielu gryzie się z wystąpieniem w reklamie jednej z najpopularniejszej burgerowni na świecie.

Drogi Ralphie!
Bardzo dziękuję za zaproszenie na bal💃🕺💃💃💃, tylko zapytam wprost: dlaczego w Macu? 😱

Skoro nie jesz mięsa, zostaje burger wege. Niestety, ma on niecałe 6 g białka w 100g, więc zanadto się nie pożywisz. Nawet jeśli w zestawie weźmiesz duże frytki (434 kcal i 21 g tłuszczu), to i tak po takim „balu” Twój żołądek raczej nie będzie zadowolony. O kubkach smakowych nie wspominając 🙈
– pisze Katarzyna Bosacka

Dziennikarka zwraca uwagę na to, że w ofercie brakuje wegetariańskich opcji, więc wystąpienie w niej Ralpha jest po prostu niespójne. Na klipie widać, jak artysta siedzi przy stole, je frytki i popija je napojem. Przed nim znajduje się pudełko z burgerem. Jakim? Tego nie widać.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez McDonald’s Polska (@mamsmakanamaka)

Katarzyna Bosacka zwraca uwagę na brak zdrowych alternatyw w menu restauracji. Kanapki mają w sobie mnóstwo kalorii, najnowsza kawa liczy sobie prawie 13 łyżeczek cukru, a sałatka jest sucha, nudna i małowartościowa.

Katarzyna Bosacka ostro o nowej kampanii- Pyszności

Katarzyna Bosacka ostro o nowej kampanii- Pyszności

Swoje niezadowolenie wyrażają również internauci.

„Bardzo dobrze to Pani napisała, ale celebryty kasę wezmą fortunę, mieszkanko sobie kupią w Stolicy za to, wiec co ich obchodzi zdrowie innych, każdy syf wcisną za dobra mamonę 🤑🤑

„Za znaną osobą podąży tłum dzieci i młodzieży. Szkoda, że rzadziej myślą o kreowaniu prozdrowotnych postaw a bardziej za zyskiem”

„Dla większości artystów liczy się kasa … inaczej się prowadzą, inaczej jedzą, używają innych kosmetyków ale reklamują coś z czego sami nie korzystają … mnie reklamy z celebrytami nie ogłupiają i nie kupuję tych produktów … mam wiele sprawdzonych produktów które nie potrzebują takiej przesadzonej promocji … większość osób myśli, że jak ktoś jest znany i reklamuje jakiś produkt to ten produkt jest najlepszy … nie kochani … NIE JEST najlepszy …”

Co sądzisz o tej współpracy? Poniżej zapraszamy na film na naszym kanale YouTube

 


Komentarze

Komentarze do tego artykułu zostały wyłączone

Najczęściej czytane dziś

Może Cię zainteresować

×