in

Genialne kombinacje żywieniowe – czyli co jeść, aby schudnąć

Co jeść, aby schudnąć? To pytanie zadaje sobie codziennie bardzo wiele osób. Dlatego dziś postaram się na nie odpowiedzieć.

W poniższym zestawieniu znajdziesz genialne kombinacje produktów, które razem dają niesamowite efekty. Nie tylko nie będziesz odczuwać ciągłego głodu, ale też przyśpieszysz spalanie kalorii w Twoim organizmie.

#1 Jajka + awokado

W jajkach znaleźć można m.in. pełnowartościowe białko, które zawiera wszystkie aminokwasy. Co więcej, warto wspomnieć o witaminach: A,D,E i K oraz minerałach: magnez, miedź, cynk, potas, czy wapń. Zapewniają nam również uczucie sytości.

Awokado również może pomóc nam w walce ze zbędnymi kilogramami. Nie dość, że mało w nich prostych cukrów, to jeszcze można znaleźć w nim witaminy z grupy B, A, E i C.

Ciasto z kiwi bez pieczenia zrobi furorę w Twoim domu
Ciasto z kiwi bez pieczenia zrobi furorę w Twoim domu

Za oknem prawdziwa sauna, dlatego przychodzę z pomysłe...

#2 Masło orzechowe + płatki owsiane

Masło orzechowe to idealne źródło białka pochodzenia roślinnego. Co więcej, ma niską zawartość węglowodanów, a jedocześnie zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe i witaminę E .

Z kolei płatki owsiane bogate są w ważne witaminy, minerały oraz błonnik. Co więcej, pomagają obniżyć poziom cukru we krwi oraz cholesterol. Zapewniają też uczucie sytości na dłuższy czas.

#3 Szpinak + imbir + jabłko

Niskokaloryczny jest także szpinak. Odnaleźć można w nim zdrowe tłuszcze, błonnik i białka, które mają pozytywny wpływ na nasz cholesterol i poziom cukru we krwi. Ponadto szpinak w 95% składa się z wody, dzięki czemu świetnie nadaje się do oczyszczenia i nawodnienia organizmu.

Jak wybrać arbuza, aby był strzałem w 10
Jak wybrać arbuza, aby był strzałem w 10

Tym razem zdradzę Ci jak wybrać arbuza, aby w pełni sp...

W odchudzaniu może pomóc również imbir, który redukuje m.in. poziom kortyzolu. A jego nadmiar w naszym organizmie jest odpowiedzialny za problemy z metabolizmem. W imbirze znaleźć można także całą masę witamin i minerałów.

I na koniec jabłka, w których również możemy znaleźć cenny błonnik. Co więcej, zapewniają nam uczucie sytości, przez co nie będziemy się niepotrzebnie objadać.

#4 Miód i cytryna

Jeśli chcemy pozbyć się zbędnych kilogramów, warto pomyśleć o zastąpieniu cukru przy pomocy miodu. Produkt ten również zapewni nam poczucie sytości, dzięki czemu rzadziej będziemy sięgać po słodycze. Jest on również bogaty w witaminy, minerały i aminokwasy. Pominąć nie można tu także całego szeregu właściwości zdrowotnych.

W moim zestawieniu nie mogło zabraknąć także cytryny. Owoc ten przyśpiesza proces oczyszczania organizmu. Znaleźć można w nim również: witaminy z grupy B, potas, magnez i żelazo.

Zobacz także: Co jeść przed snem, aby nie przytyć i zaspokoić głód