Inflacyjny Gang Bystrzaków już w Biedronce. Maskotki o dziwnych imionach mają uczyć nas oszczędności

Biedronka powraca z jedną ze swoich najpopularniejszych akcji promocyjnych. Gang Bystrzaków to kolejna kolekcja maskotek, które mogą zdobyć klienci w ramach programu lojalnościowego. Jakie są warunki i  co trzeba zrobić, żeby dostać Bystrzaka?

Wprowadzenie do Biedronki kolekcji specjalnych maskotek za każdym razem spotykało się z ogromnym zainteresowaniem klientów- dzieci oszalały na ich punkcie. Tym razem sieć postanowiła przeprowadzić akcję w nieco inny sposób niż do tej pory. Nowy Gang Bystrzaków ma uczyć oszczędzania.

Gang Bystrzaków w Biedronce

Chociaż sieć przyzwyczaiła nas do rozbudowanych kolekcji maskotek, to tym razem są to jedynie trzy pluszaki. Tegorocznymi bohaterami Gangu są dwa zwierzątka i jeden owoc: Pies Dźi-Pi-Es z supermocą „bliskość” i i rekomenduje robienie zakupów blisko miejsca, gdzie mieszkamy, aby oszczędzać czas i pieniądze na dojazd, Świnka Skarbonita z supermocą „cena” oraz Jabłko Newton z supermocą ” jakość”. To kolejna po Tarczy Antyinflacyjnej akcja Biedronki, która bezpośrednio odnosi się do wysokiej inflacji i wzrostu cen produktów w sklepach.

Gang Bystrzaków- Pyszności

Jak zbierać naklejki na pluszaki?

Nowa akcja różni się również sposobem zbierania naklejek. Tym razem nie ma się liczyć łączna suma za dokonane zakupy, a zaradność i smykałka do oszczędzania rodziców. W tym roku naklejki zdobywa się za uzyskane oszczędności w ramach Tygodniowych Misji Oszczędzania lub Wirtualnego Portfela. Naklejki można zbierać na dwa sposoby. Pierwszy z nich to to korzystanie ze specjalnych ofert w ramach Tygodniowych Misji Oszczędzania. W misji znajdować mają się produkty, których cena ma być niższa niż najniższa regularna cena danego produktu w 2021 roku.
Drugim sposobem jest odkładanie części wydanych pieniędzy w ramach tak zwanego Wirtualnego Portfela. Co tydzień za zakupy wybranych produktów z kartą Moja Biedronka przyznawany jest rabat kwotowy, który automatycznie zapisuje się w Wirtualnym Portfelu Klienta.

Nasza nowa akcja lojalnościowa ma zupełnie inny charakter. Inflacja wymusza na nas wszystkich uważniejsze zarządzanie swoim portfelem. Biedronka, będąc blisko swoich klientów, postanowiła z pomocą uwielbianego gangu edukować, jednocześnie oferując możliwość realnych oszczędności w trakcie codziennych zakupów i nagradzania za dokonywanie korzystnych wyborów – mówi Aleksandra Surdyk-Kaptur, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka

Produkty biorące udział w akcji Tygodniowych Misji Oszczędzania i Wirtualnego Portfela wskazane są w gazetce Biedronka, na stronie internetowej gangbystrzakow.pl oraz w aplikacji Biedronka.

Naklejki na Gang Bystrzaków

Aby otrzymać jedną z trzech promocyjnych maskotek należy zebrać 50 naklejek, co jest równoznaczne z zaoszczędzeniem 300 zł.  W przeciwieństwie to wcześniejszych akcji, maskotki nie można będzie kupić za gotówkę. Za 15 naklejek można dostać książkę Pauliny Płatkowskiej „Gang Bystrzaków. Oszczędzanie to nasza misja”.  Akcja trwa od 29.08.2022 r. do 03.12.2022 r

Spot promocyjny akcji


Komentarze

Komentarze do tego artykułu zostały wyłączone

Najczęściej czytane dziś

Może Cię zainteresować

×