in ,

Jedzenie na płaski brzuch – co jeść, a czego unikać

Tym razem chcę udowodnić Ci, że jedzenie na płaski brzuch naprawdę istnieje. Skup się na poniższych produktach i ruchu w ciągu dnia, a oponki nie będą Ci straszne.

Nie musisz wcale katować się wyczerpującymi dietami. Wystarczy wybór dobrych produktów i odpowiednia dawka ruchu, aby Twój brzuch nadal był płaski.

#1 Jajko i fasola na śniadanie

Jeśli do tej pory Twoje śniadanie składało się z piramidy kanapek z różnymi dodatkami, czas z tym skończyć.

W tracie śniadania lepiej zjeść jajka w połączeniu z fasolą i pieprzem. Coś na styl śniadania brytyjskiego. Jajka nie tylko są źródłem białka, ale też zaspokoją Twój głód na dłuższy czas. Z kolei fasola i pieprz dostarczą Twojemu organizmowi niezbędny błonnik.

#2 Stawiaj na zielone warzywa liściaste i awokado

Jeśli zależy Ci na płaskim brzuchu, postaw na takie warzywa jak: jarmuż, szpinak, czy sałata rzymska. Produkty te są mało kaloryczne, a jednocześnie są bogate w składniki odżywcze i pomagają spalać tłuszcze.

Do zieleniny w takiej postaci możesz spokojnie dodać awokado, które nie tylko będzie świetnie do niej pasować, ale też zapewni nam dawkę dobrych tłuszczy.

Naturalne środki czystości, które możesz znaleźć w kuchni
Naturalne środki czystości, które możesz znaleźć w kuchni

Jeśli środki czystości do kuchni, to tylko te naturaln...

#3 Zupa jarzynowa z ciecierzycą

W porze obiadowej, albo na kolację, możesz zaserwować sobie pyszną zupę z ciecierzycą w roli głównej.

Przeprowadzone badania wykazały, że zupa warzywna na bazie bulionu zjedzona w ciągu dnia, może zmniejszyć spożycie kalorii nawet o 20%! A jeśli dodasz do niej jeszcze ciecierzycę, masz zapewnioną odpowiednią ilość białka i błonnika.

#4 Kalafior podsmażony na oliwie z oliwek

Czy wiesz, że kalafior uznawany jest za eliksir odchudzający? W 100 gramach warzywa znajduje się zaledwie 25 kalorii! Co więcej, wykazuje niski indeks glikemiczny.

Podmaż kalafior na oliwie z oliwek i proszę bardzo – pyszny i niskokaloryczny posiłek jest już gotowy!

#5 Idealna przekąska? Jabłka i pistacje!

Czy w środku dnia, kiedy czujesz nagły głód, nie chwytasz po pierwszą lepszą przekąskę, byle zaspokoić organizm?

Zamiast niezdrowych przekąsek, mniej zawsze pod ręką jabłka i pistacje. Są one bogate w błonnik. Co z pewnością wyjdzie na plus dla Twojego organizmu.

#6 Na obiad pieczone bataty i łosoś

Remont kuchni może odmienić to pomieszczenie
Remont kuchni może odmienić to pomieszczenie

Co jakiś czas w każdym domu potrzebny jest remont kuchn...

Łosoś to idealna kombinacja zdrowych tłuszczy oraz białka. Dzięki czemu pomaga naszemu organizmowi nie tylko stracić tkankę tłuszczową, ale też zaspokoi nasz głód na znacznie dłużej.

Pyszną rybę możesz połączyć ze zdrowymi batatami, które z pewnością Ci nie zaszkodzą. Są m.in. bogate w błonnik.

#7 Arbuz dobry na wszystko

Jedzenie owoców jest zawsze w porządku. A w szczególności sprawdzi się w tej roli arbuz, który w 91% składa się z wody.

Tak więc nie tylko zaspokoi zapotrzebowanie na jedzenie, ale też nie dostarczy naszemu organizmowi dodatkowych tłuszczy.

#8 Postaw na wodę i zieloną herbatę

W trakcie dnia bardzo ważne jest, abyśmy dostarczyli naszemu organizmowi odpowiednią dawkę płynu – ok. 2 litrów wody dziennie.

Dlatego zamiast kolorowych i sztucznych napojów, postaw na zwykłą wodę z cytryną lub herbatę zieloną.

I to już wszystko jeśli chodzi o jedzenie na płaski brzuch. Może Ty znasz inne ciekawe fakty, które można tu dodać?

Zobacz także: Kapusta i jej właściwości, korzystne dla naszego zdrowia