NewsyZnamy już smaki nowych napojów Ekipy! Pobiją sukces lodów?

Znamy już smaki nowych napojów Ekipy! Pobiją sukces lodów?

Znamy już smaki nowych napojów Ekipy! Pobiją sukces lodów?
Ewa
15.09.2021 10:16, aktualizacja: 18.09.2023 12:52

Poprzednia współpraca z marką Koral przyniosła ogromny sukces. Po lodach Friz wypuszcza nowy produkt. Tym razem stawia na napoje Ekipy.

Sukces lodów Ekipy

Puste lodówki, często abstrakcyjne ceny i setki postów „gdzie kupię lody Ekipy”. Z pewnością ta grupa odniosła sukces. Firma Koral podała, że Lody Ekipy były najlepiej sprzedającą się nowością w całej historii firmy. Niektóre źródła podają, że pierwsza partia wyprzedała się w jeden dzień! Dlatego nie ma w tym nic dziwnego, że popularni influencerzy chcą korzystać ze swojej chwili i postanowili podjąć się jeszcze jednej współpracy.

Napoje Ekipy. Produkcją zajmie się znana marka

Ekipa Holding i PPL Koral podpisała umowę ze spółką Krynica Vitamin, która jest wiodącym na rynku producentem napojów różnych marek dla zewnętrznych kontrahentów. W swojej ofercie mają napoje energetyczne i funkcjonalne w opakowaniach aluminiowych, szklanych i PET.

Pierwsze zamówienie na napoje sygnowane logiem Ekipy ma opiewać na ok. 7 mln złotych. Nie da się ukryć, że współpraca z Ekipą staje się powoli gwarantem sukcesu. Z pewnością znajdzie się wielu fanów nowego produktu.

Napoje Ekipy już wkrótce pojawią się na półkach

Z końcem września na sklepowych półkach mają pojawić się napoje sygnowane logiem popularnej Ekipy. Są to oranżady w dwóch smakach: cytrynowym i truskawkowym, czyli takich, w jakich można było kupić wypuszczone wcześniej lody. Dostępne będą w puszkach o pojemności 250 ml i będą serią limitowaną, przez co ich dostępność może być ograniczona.

Poprzeczka jaką postawiły lody Koral-Ekipa jest bardzo wysoko zawieszona, a przed nami bardzo trudna i ważna rola dystrybutora, ale razem z naszymi partnerami zrobimy wszystko, aby i napoje Ekipa stały się kolejnym hitem sprzedaży i cieszyły swoim oryginalnym smakiem naszych konsumentów

– mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.

Powtórzą sukces?

Chociaż pod postami na temat działalności Ekipy pojawiają się prześmiewcze komentarze, to jednego im nie można odmówić: wykorzystują swoją popularność w pełni i spieniężają sukces. Bez względu na to, co stworzą – znajdzie się mnóstwo chętnych, którzy kupią ich produkt. Ich targetem jest raczej młodsze pokolenie, więc działalność znanych youtuberów nie dla wszystkich może być zrozumiana.

Młodość rządzi się jednak swoimi prawami ;)
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także