Żabka wykorzystała trend z Tik Toka. Tłumy ruszyły do sklepu
09.05.2022 14:37, aktual.: 11.05.2022 13:47
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Harnaś LodoHerbata w Żabce. Cena, skład, ile alkoholu zawiera i jak smakuje? Piwo z Tik Toka dostępne w sprzedaży. Czy powtórzy sukces produktów Ekipy?
Tik Tok to prężnie rozwijająca się platforma, która skupia wokół siebie twórców z różnych dziedzin. Algorytmy błyskawicznie wyłapują najpopularniejsze treści i tworzą tzw. trendy. Jednym z nich była piosenka o popularnym piwie. Producent postanowił wykorzystać okazję i na fali popularności instagramowej piosenki stworzył nowy smak piwa. Do sprzedaży trafiło piwo Harnaś LodoHerbata, które kupisz w Żabce. Ile kosztuje?
Harnaś LodoHerbata – piwo z TikToka w Żabce
To refren piosenki, która jakiś czas temu opanowała Tik Toka. Stworzony (prawdopodobnie) dla żartu utwór doczekał się ponad 53 milionów odtworzeń na Tik Toku i 33 milionów na Youtube. Carlsberg, właściciel marki Harnaś, nie przeszedł obojętnie obok popularnego trendu- wszedł we współpracę z siecią sklepów Żabka, która będzie dystrybuować ich nowy produkt – Harnasia LodoHerbatę o smaku brzoskwiniowym. Czyli co tu dużo mówić- Harnaś z lodoherbatą, jak w piosence.
Gdzie kupić Harnaś LodoHerbata?
Darmowa reklama sprawiła, że do sklepów rzuciły się tłumy amatorów takiego trunku i producent zdecydowanie mógł odhaczyć marketingowy sukces nowego smaku piwa. Problem był jedynie z dostępnością- fani narzekali, że nie we wszystkich Żabkach czekał na nich nowy Harnaś.
Początkowe doniesienia o pojawieniu się Lodoherbaty brane były jako żart. Carlsberg jednak wcale nie żartował.
Ile kosztuje Harnaś LodoHerbata? Jaka jest cena w Żabce? Za puszkę 500 ml trzeba zapłacić ok. 3,70 zł. Ile alkoholu zawiera nowy Harnaś i jaki ma smak? 4,6% alkoholu i ma smak brzoskwiniowy.
Jak sprzedaje się smakowe piwo?
W 2021 sprzedaż alkoholowych piw smakowych wzrosła wartościowo w porównaniu do 2020 o prawie 8%, więc inwestowanie w nowe smaki (szczególnie gdy reklamują się same) to dobra strategia rozwoju dla browarów.