Kupił ciasto od popularnych projektantów Dolce&Gabbana. Jego cena zwala z nóg
Internetowy twórca Szymon Kotarbiński kupił najdroższe ciasto od włoskiego duetu Dolce&Gabbana. Za panettone zapłacił pół tysiąca złotych.
03.03.2023 | aktual.: 03.03.2023 13:45
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Mówi się, że rzeczy warte są tyle, ile ktoś chce za nie zapłacić. Dla fanów modowego duetu Dolce&Gabbana stworzono słodki deser w ekskluzywnym pudełku. Jego cena może być jednak gorzkim rozczarowaniem.
Zobacz także
Najdroższe ciasto od projektanta
Chociaż projektanci kojarzą nam się z pokazami mody i ekskluzywnymi kosmetykami, to coraz częściej wychodzą poza swoją niszę i wchodzą w ciekawe współprace z nieoczywistymi markami i produktami. Włoski duet Dolce&Gabbana wypuścił limitowany zestaw prezentowy, w skład którego wchodzi klasyczne ciasto panettone. Wyrastająca na zakwasie babka uszlachetniona jest charakterystycznymi aromatami szafranu, kandyzowanych cytryn, pomarańczy i mandarynek. Producent podkreśla, że jest to połączenie smaków północy i południa Włoch.
- czytam na stronie dystrybutora
Duet projektantów stworzył ekskluzywne opakowanie, które może później stanowić ozdobę kuchni.
Influencer przetestował ekskluzywny deser
Zdecydowanie jest to przysmak dla osób, które nie mogą narzekać na brak gotówki. Za puszkę z babką i dodatkami zapłacimy niemal pół tysiąca złotych. Smak deseru postanowił przetestować Szymon Kotarbiński, znany jako Panicz Szymon.
Po otwarciu designerskiej puszki z charakterystycznym wzorem znajdujemy zawiniętą w różowy papier ze złotą wstążką babkę. Puszka nie tylko wygląda elegancko, ale również chroni ciasto przed wysychaniem. Obok panettone znajduje się złoty nożyk i słodki krem do smarowania babki. Ciasto jest puszyste z wyraźnym smakiem sycylijskiego miodu. Twórca podkreśla, że jest to przysmak na specjalne okazje, ale czy warto wydać tak dużą sumę na panettone?
Przepis na pistacjową babkę wielkanocną znajdziesz na naszym kanale YouTube