NewsyMeghan Markle będzie sprzedawać luksusowe produkty. 50 pierwszych słoików rozesłała do wpływowych osób

Meghan Markle będzie sprzedawać luksusowe produkty. 50 pierwszych słoików rozesłała do wpływowych osób

Meghan Marle otwiera nowy biznes
Meghan Marle otwiera nowy biznes
Źródło zdjęć: © Astrida Valigorsky (Getty Images), Instagram: Tracy Robbins (screenshot)
16.04.2024 14:09, aktualizacja: 16.04.2024 17:57

Meghan Markle rozkręca nowy biznes, a pod skrzydłami jej luksusowej marki American Riviera Orchard powstawać będą m.in. owocowe przetwory. Jak przekazują zagraniczne media, w ramach akcji promocyjnej nowego przedsięwzięcia 50 słoików truskawkowego dżemu trafiło do "najbardziej wpływowych osób w Stanach Zjednoczonych".

Meghan Markle, aktorka, żona księcia Harry'ego oficjalnie uruchomiła swoją nową markę, wysyłając słoiki z dżemem truskawkowym wpływowym osobom w całych Stanach Zjednoczonych. O tym, że rozpoczyna nową działalność, informowała w marcu br. na platformie X. Jej firma, American Riviera Orchard, będzie zajmować się sprzedażą m.in. dżemów, marmolad, talerzy, smarowideł do pieczywa czy fartuchów kuchennych. Ponadto gwiazda otrzyma swój kulinarny program na Netflixie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Meghan Markle rozsyła słoiki z dżemem. Tak reklamuje produkt własnej marki

Meghan Markle podarowała słoiki z dżemem truskawkowym z limitowanej edycji wpływowym osobom w Stanach Zjednoczonych, aby promować swoje nowe przedsięwzięcie. Brytyjski dziennik "The Independent" podaje, że każdy z 50 rozesłanych słoików był opatrzony odręcznie napisanym numerem, tym samym beneficjenci marketingowej akcji American Riviera Orchard mogli pochwalić się w mediach społecznościowych, który słoik przypadł właśnie im.

Projektantka mody Tracy Robbins otrzymała słoik 17 z 50, o czym poinformowała obserwujących na Instagramie, dodając krótką relację, w której podziękowała Markle za prezent i pochwaliła smak truskawkowego dżemu.

Projektantka mody Tracy Robbins otrzymała słoik 17 z 50, o czym poinformowała obserwujących na Instagramie
Projektantka mody Tracy Robbins otrzymała słoik 17 z 50, o czym poinformowała obserwujących na Instagramie© Instagram: Tracy Robbins (screenshot)

American Riviera Orchard ma być marką luksusową. Logo firmy przypomina królewski herb, pod nim natomiast widnieje napis "Montecito". To nazwa osiedla gwiazd, gdzie mieszkają Sussexowie. Na stronie internetowej American Riviera Orchard oraz w mediach społecznościowych na próżno szukać oferty nowej firmy Meghan Markle. Natomiast witryna internetowa Urzędu Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych informuje, że działalność jest zarejestrowana w celu sprzedaży książek kucharskich do pobrania i drukowanych, nakryć stołowych, tekstyliów, a także żywności, takiej jak dżemy i marmolady. Inne zgłoszenia znaków towarowych ujawniają, że ARO będzie również sprzedawać produkty kosmetyczne, perfumy, artykuły papiernicze, tapety, sprzęt do jogi i sprzęt ogrodniczy.

Meghan Markle ze swoim programem w Netflixie

Brytyjski tabloid "Daily Mail" donosi, że żona księcia Harry'ego poprowadzi kulinarny program na Netflixie. Na ekranie będzie "celebrować radość płynącą z gotowania, ogrodnictwa, rozrywki i przyjaźni", a także sprzedawać swoje specjały. Plany gwiazdy sięgają jednak nieco dalej, a dotyczą też wydania książki kucharskiej i powrotu do prowadzenia lifestylowego bloga. Przypomnijmy, że Markle, przed związaniem się z Harrym, pisała o gotowaniu i restauracjach na łamach autorskiego bloga "The Tig".

Źródło artykułu:Pysznosci.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także