Robert Makłowicz wypuścił swoją własną linię produktów. Postawił na dobry skład
Od kilku lat Robert Makłowicz cieszy się rosnącą popularnością. Nic dziwnego, że na rynku pojawiają się produkty sygnowane jego nazwiskiem. Efekty najnowszej współpracy możemy już oglądać na sklepowych półkach.
Specjalna linia premium
Wraz z marką Roleski, Robert Makłowicz stworzył serię sosów, które dostępne będą w sieci sklepów Lidl. Makłowicz Menu ma być marką premium, w której skład i smak stawiane są na pierwszym miejscu
Zaczynamy od trzech smaków
Klienci Lidla będą mogli zabrać do swoich domów sosy w trzech smakach: azjatycki słodko-kwaśny, ostry meksykański i sos do spaghetti. Każdy z nich ma kosztować 6,99 zł.
Poza sosami pojawią się również gotowe dania, które wystarczy podgrzać w mikrofalówce: tajskie czerwone curry z kurczakiem i ryżem oraz marokański kurczak z kaszą bulgur. Oba produkty mają kosztować 11,99 zł i pojawić się w sklepach sieci Lidl 19 kwietnia, chociaż można je znaleźć już od kilku dni w niektórych sklepach.
Stawiają na skład
Skład ma być jak najprostszy, bo to przecież w prostocie tkwi siła. Sosy nie zawierają konserwantów, glutenu i zagęstników i są w pełni wegańskie.