NewsyKlienci Lidla zaskoczeni. Sieć się tłumaczy z foliowych opakowań

Klienci Lidla zaskoczeni. Sieć się tłumaczy z foliowych opakowań

Lidl sprzedaje cukier w foliowych torebkach. Fot. Adobestock
Lidl sprzedaje cukier w foliowych torebkach. Fot. Adobestock

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Klienci Lidla, którzy w ostatnim czasie wybrali się na zakupy, przeżyli duże zaskoczenie. Wzbudził je cukier, który na półkach pojawił się nie w papierowym czy tekturowym opakowaniu, ale w foliowej torebce. Sieć znanych sklepów zabrała w tej sprawie głos, rozwiewając wątpliwości klientów.  

Od co najmniej dwóch lat obserwujemy wzrost cen cukru. Obecnie za kilogram cukru musimy zapłacić około 6 złotych. Jednak jeszcze dwa lata temu za kilogram cukru płaciliśmy niecałe trzy złote. Rokowania na giełdzie wskazują jednak, że ceny tego produktu wzrosną jeszcze bardziej. Nie wszystkich może być stać na to, by osłodzić sobie życie.

Lidl sprzedaje cukier w foliowych torebkach. Kliencie zdezorientowani

Wszystkie sklepy sprzedają cukier w papierowych torebkach bądź kartonach. Na półki Lidla zawitał jednak cukier w torebkach foliowych. Nietypowe opakowanie od razu zszokowało klientów, ale wzbudziło też ich niepokój.

Coraz więcej firm stawia na ekologiczne rozwiązania, więc pojawienie się na półkach cukru w foliówkach nijak ma się do idei zero waste. Co ciekawe, to produkt marki własnej "Kuchnia Lidla.pl". Niektóre sklepy nie pozostawiają swoim klientom wyboru, oferując ten produkt jedynie w takiej formie.

Cukier biały. Fot. Pixabay
Cukier biały. Fot. Pixabay

Cukier w plastiku z Lidla owiany tajemnicą. Sieć rozwiewa wątpliwości: Cukier pochodzi z kraju spoza UE

Dlaczego sieć sklepów Lidl zdecydowała się na tak nietypowe, a jednocześnie nieekologiczne opakowanie cukru? Z tym pytaniem zwrócił się do biura prasowego sieci portalspozywczy.pl. Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska przyznała, że marce zależy głównie na promowaniu produktów dostępnych tylko w Lidl Polska.

Celem Lidl Polska jest oferowanie wysokiej jakości produktów w niskiej, atrakcyjnej cenie, wytworzonych w sposób zrównoważony. Zależy nam na tym, aby rozwijać produkty marek dostępnych tylko w Lidl Polska – promowanie marek własnych to jeden z celów naszej strategii 

- wyjaśniła rzecznika Lidla Polska.

Dodała również, że wpływ na opakowanie ma producent produktu.

Cukier ten pochodzi z kraju spoza Unii Europejskiej. Biorąc pod uwagę nasz cały asortyment, obecnie mamy w swojej ofercie handlowej kilka produktów od ukraińskich producentów, z którymi kontrakty podpisane były kilka miesięcy temu w celu wsparcia ukraińskiej gospodarki w czasie wojny 

- dodała. Podkreśliła również, że Lidl Polska dąży do niemarnowania żywności i ze względu na to chce spełnić warunki wcześniej podpisanych umów.

Cukier biały w kostkach. Fot. Pixabay
Cukier biały w kostkach. Fot. Pixabay

Masz ochotę na pyszny deser? Wypróbuj przepis na bananowy deser z grilla.

zakupyLidlsklep