NewsyPilny komunikat dla klientów Lidla. Sklep wycofał produkt i apeluje o jego zwrot

Pilny komunikat dla klientów Lidla. Sklep wycofał produkt i apeluje o jego zwrot

Kupiłaś sałatkę z czerwonej kapusty w Lidlu? Ten komunikat dotyczy ciebie. Jak najszybciej odnieś ten produkt do sklepu, bo został wycofany. Spożycie tej sałatki może być niebezpieczne dla zdrowia.

Lidl wycofuje partię sałatek
Lidl wycofuje partię sałatek
Źródło zdjęć: © Pyszności | Ewa Malinowska

31.08.2024 14:14

Produkt, który można oddać w każdym sklepie sieci Lidl to Freshona, Sałatka z czerwonej kapusty, 500 g z datą minimalnej trwałości 03.2026 r. i numerem partii 60 A 115. Lidl wraz z producentem RUNOLAND Sp. z o. o. - Sp. J. podjęli decyzję o wycofaniu produktu ze sprzedaży.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Ważne ostrzeżenie sieci sklepów Lidl

Lidl poinformował, że w ramach urzędowej kontroli został stwierdzony podwyższony poziom ołowiu w sałatce z czerwonej kapusty.

"Biorąc pod uwagę bezpieczeństwo konsumentów, podjęliśmy wraz z producentem decyzję o wycofaniu produktu ze sprzedaży i nie zalecamy jego dalszego spożywania" - czytamy na plakacie umieszczonym na sklepowych półkach Lidla.
Komunikat sieci sklepów Lidl o wycofaniu partii sałatek
Komunikat sieci sklepów Lidl o wycofaniu partii sałatek© Pyszności | Ewa Malinowska

Nie wolno jeść sałatki z partii, która jest wyszczególniona w komunikacie. Można ją zwrócić w każdym sklepie Lidl, nie ma nawet konieczności pokazywania paragonu. Sprawdź, czy nie masz tego produktu w kuchennej szafce.

Ten produkt trzeba oddać do sklepu Lidl
Ten produkt trzeba oddać do sklepu Lidl© Pyszności
komunikatwycofany produktsałatka
Wybrane dla Ciebie