NewsyPilny komunikat dla klientów Lidla. Sklep wycofał produkt i apeluje o jego zwrot

Pilny komunikat dla klientów Lidla. Sklep wycofał produkt i apeluje o jego zwrot

Lidl wycofuje partię sałatek
Lidl wycofuje partię sałatek
Źródło zdjęć: © Pyszności | Ewa Malinowska

31.08.2024 14:14

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Kupiłaś sałatkę z czerwonej kapusty w Lidlu? Ten komunikat dotyczy ciebie. Jak najszybciej odnieś ten produkt do sklepu, bo został wycofany. Spożycie tej sałatki może być niebezpieczne dla zdrowia.

Produkt, który można oddać w każdym sklepie sieci Lidl to Freshona, Sałatka z czerwonej kapusty, 500 g z datą minimalnej trwałości 03.2026 r. i numerem partii 60 A 115. Lidl wraz z producentem RUNOLAND Sp. z o. o. - Sp. J. podjęli decyzję o wycofaniu produktu ze sprzedaży.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Ważne ostrzeżenie sieci sklepów Lidl

Lidl poinformował, że w ramach urzędowej kontroli został stwierdzony podwyższony poziom ołowiu w sałatce z czerwonej kapusty.

"Biorąc pod uwagę bezpieczeństwo konsumentów, podjęliśmy wraz z producentem decyzję o wycofaniu produktu ze sprzedaży i nie zalecamy jego dalszego spożywania" - czytamy na plakacie umieszczonym na sklepowych półkach Lidla.
Komunikat sieci sklepów Lidl o wycofaniu partii sałatek
Komunikat sieci sklepów Lidl o wycofaniu partii sałatek© Pyszności | Ewa Malinowska

Nie wolno jeść sałatki z partii, która jest wyszczególniona w komunikacie. Można ją zwrócić w każdym sklepie Lidl, nie ma nawet konieczności pokazywania paragonu. Sprawdź, czy nie masz tego produktu w kuchennej szafce.

Ten produkt trzeba oddać do sklepu Lidl
Ten produkt trzeba oddać do sklepu Lidl© Pyszności
komunikatwycofany produktsałatka