NewsyW produkcie Lidla wykryto groźną bakterię. Natychmiast zwróć do sklepu

W produkcie Lidla wykryto groźną bakterię. Natychmiast zwróć do sklepu

Lidl wycofuje produkt ze sprzedaży
Lidl wycofuje produkt ze sprzedaży
Źródło zdjęć: © Canva | Bill Oxford

20.08.2024 08:04

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Lidl wydał pilny komunikat dotyczący popularnego produktu. Jak wynika z treści ogłoszenia, jakie zostało umieszczone na stronie sieci, naruszenie związane jest z wykryciem salmonelli w mieszance sałat.

Jak dalej informuje Lidl, nie należy spożywać produktu określonego w komunikacie. Konsumenci mogą zwrócić towar do sklepu bez okazywania paragonu. Komunikat pojawił się stronie dyskontu 19 sierpnia, 2024 r.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Lidl wycofuje mieszankę sałat. Powodem salmonella

Lidl wraz z producentem - firmą AVIT Adam Rytel podjęli decyzję o wycofaniu produktu ze sprzedaży. W popularnej mieszance sałat w ramach urzędowej kontroli została stwierdzona obecność salmonelli. Mowa konkretnie produkcie: Ryneczek Lidla, Mix sałat klasyczny, 400 g, termin przydatności do spożycia - 20.08.2024 r.

"Jako odpowiedzialny społecznie i świadomy przedsiębiorca na pierwszym miejscu zawsze stawiamy jakość i bezpieczeństwo oferowanych przez nas produktów, dlatego też aby sprostać państwa zaufaniu przeprowadzamy kilka tysięcy badań rocznie w akredytowanych, niezależnych, zewnętrznych laboratoriach, a także weryfikujemy procesy po stronie dostawców" – przekazuje dykont w komunikacie.
Mieszanka sałat wycofana ze sprzedaży ze sklepów Lidl
Mieszanka sałat wycofana ze sprzedaży ze sklepów Lidl© lidl.pl | Lidl Polska

Produkt wycofany ze sklepów Lidl

Lidl dodaje, że konsumencie mogą zwrócić artykuł w każdym sklepie Lidl bez konieczności okazywania paragonu. Podkreślono, że zwrot dotyczy wyłącznie tego konkretnego towaru, a inne artykuły będące w ofercie dyskontów, również rodzaje mieszanek sałat, nie są objęte wycofaniem.

"Lidl oraz producent AVIT Adam Rytel przepraszają wszystkich konsumentów, którzy kupili wskazany produkt, za zaistniałą sytuację i zapewniają, że grono specjalistów każdego dnia dba o bezpieczeństwo oferowanych artykułów" – widnieje w komunikacie.
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także