Znana sieć fast-foodów po 20 latach zmienia swoje logo. Powód budzi kontrowersje
Burger King to sieć znana na całym świecie. Stanowi chyba jedną z największych konkurencji dla McDonalda. Po 20 latach postanowili nieco zmodyfikować swoje logo. Dlaczego?
Pierwsza zmiana od 20 lat
Burger King od dawna kojarzony jest głównie z koronami i nieco przekrzywionym logiem z niebieską otoczką. Jednak 2021 rok to czas zmian. Na początku stycznia firma zaprezentowała swój znak w odświeżonej i nieco zmodyfikowanej wersji.
Nowe logo podyktowane jest zmianą strategii marki
Nowe logo ma być hołdem złożonym "tradycjom i jakości", jaką reprezentuje marka. Ma ono podkreślać również to, że siec stawia na naturalność i usuwanie konserwantów ze swoich produktów.
Odświeżony znak ma sprawić, że Burger King będzie marką bardziej "realną, pożądaną i smaczną".
Zmiany obejmą też cały wystrój
Wraz z nowym logiem zajdą też inne zmiany. Modyfikacjom ulegnie m.in strój personelu, który ma stać się bardziej nowoczesne i komfortowe. Obecnie trwają przebudowy restauracji, żeby dopasować je do nowego logo. Pojawiło się ono już na kubkach, torbach i innych opakowaniach na wynos.
Powrót do korzeni
Nowe logo łudząco przypomina to, z którym marka startowała w latach 70. Tym samym opinie internautów są podzielone.
Jedni cieszą się ze zmiany, która jest sentymentalnym powrotem do przeszłości, inni oceniają to jedynie jako rozdmuchany temat. Kontrowersje też budzi motywacja, czyli to, żeby fast-foody kojarzyły się nam dobrze. Gdy coraz głośniej mówi się o zdrowym odżywianiu, to nic dziwnego, że ten pomysł może budzić skrajne emocje.
A co Ty o tym sądzisz?