Magda Gessler przeszła samą siebie w "Kuchennych rewolucjach". Kobiety aż płakały
Magda Gessler od wielu lat próbuje ratować polskie restauracje przed zamknięciem i za każdym razem wywołuje jakąś mniejszą lub większą kontrowersję. Ostatnio przeszła samą siebie i doprowadziła uczestniczki programu "Kuchenne rewolucje" do łez. Co takiego się wydarzyło?
20.10.2023 15:07
"Kuchenne rewolucje" cieszą się niesłabnącą popularnością już od pierwszego sezonu. W każdym odcinku Magda Gessler pomaga restauratorom i ratuje ich lokale. Jak wiadomo, na ekranie widzimy najróżniejsze perypetie, a także skrajne emocje i kłótnie. Oprócz restauracji, poznajemy też historie właścicieli i ich pracowników. W 7. odcinku bieżącego sezonu zobaczyliśmy mały lokal w Białogardzie i poznaliśmy jego właścicielkę, Edytę.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Magda Gessler pomogła kolejnej restauracji. Polały się łzy
Edyta podejmowała wiele niezbyt trafnych decyzji, przez co straciła wielu klientów. Gwiazda TVN postanowiła pospieszyć jej na pomoc. Jak zawsze spróbowała dań, ale tym razem była w mocnym szoku. Najwięcej emocji pojawiło się jednak wtedy, gdy właścicielka restauracji opowiadała o swoich problemach. Okazało się, że chciała otworzyć wytwórnię pierogów. Pandemia oraz inflacja przyczyniły się do tego, że zaczęła popadać w długi. Utargi spadły, więc ciężko było spłacać należności.
Magda Gessler szybko przystąpiła do pracy. Na początek zorganizowała dla właścicielki i pracownic restauracji bardzo nietypowy konkurs.
- Kto szybciej zapełni miskę najcieniej pokrojoną cebulą i się rozpłacze, ten wygrywa, bo jak się nie rozpłacze, to się nie liczy. Wydaje mi się, że to jest jedyna forma, żeby wykończyć wasze wszystkie łzy, które macie i że po tym, już żadna z was nie będzie miała łez do płakania - zapowiedziała gospodyni "Kuchennych rewolucji".
Jakie były efekty? Wszystkie kobiety płakały podczas krojenia cebuli. Magda Gessler stwierdziła, że to "łzy pełne śmiechu i nadziei". Sama metamorfoza baru była perfekcyjna. Celebrytka wyraziła nadzieję, że restauracja szybko przyciągnie wielu klientów.