Friz wypuścił kolejny produkt. Dzieci oszaleją na jego punkcie
Ekipa Friza postanowiła wypuścić nowy produkt. Znany YouTuber tym razem postawił na napój. Woda witaminowa będzie hitem tego lata?
02.08.2023 07:55
Karol Wiśniewski to znany influencer, który od lat cieszy się ogromną popularnością wśród dzieci i młodzieży. Poza byciem twórcą wideo jest również prężnie działającym biznesmenem. Chcąc wykorzystać czas swojej popularności, wypuszcza produkty sygnowanego swoją marką. Do sklepów trafiły już lody i donuty Ekipy, batoniki oraz cukierki. Tym razem nowy produkt ma nieco spokojniejszą szatę graficzną, a do współpracy zaproszono również Julię Żugaj.
Woda witaminowa Friza
Ekipa Holding to grupa spółek, która zajmuje się inwestowaniem oraz zarządzaniem prawami autorskimi kanałów Karola Wiśniewskiego. Tym razem na rynek wprowadza wody witaminowe Norush, które promować ma Friz oraz Julia Zugaj, znana młodszemu pokoleniu influencerka. Za samo wprowadzenie odpowiedzialna jest z kolei nowa spółka Essa Co. (Ekipa & Spotlight Supergoods Alliance).
Postawiono na trzy smaki napojów: jagoda z limetką, arbuz oraz mandarynka. Napój "Mindfuel" ma dostarczy witaminę B12, cynk i magnez, poprawiając koncentrację, a "Glow up" to odpowiedź na zapotrzebowanie naszego organizmu na biotynę, selen oraz cynk.
Napój już trafił do sprzedaży
Woda witaminowa promowana przez Friza trafiła do sprzedaży 2 sierpnia 2023 roku. Dostępna będzie na początku w sieci sklepów Żabka. Młodzi fani zacierają ręce, a rodzice oddychają z ulgą- napoje promowane są jako zdrowe i pełne witamin. Można zauważyć również pewną zmianę- nie ma krzykliwego logo Ekipy, a jedynie zupełnie nowa nazwa "Rush". Może to zamknąć pewien etap i otworzyć drzwi do produkcji całkiem nowego merchu. Obrandowany produkt ma być zdrową alternatywą na półach. Fani zauważają jednak podobieństwo do popularnego za granicą napoju "Prime", który powstał we współpracy dwóch znanych YouTuberów: KSI oraz Logana Paula.
Czy nowy napój pobije rekord popularności kultowych już lodów Ekipy?