Ważny komunikat Biedronki. Powinny to wiedzieć nawet osoby, które nie robią w niej zakupów
Jedna z najbardziej popularnych sieci sklepów w naszym kraju zwraca uwagę na bardzo istotne kwestie. Nawet jeśli nie robisz tam zakupów, dobrze o tym wiedzieć.
05.09.2023 10:53
Każdego dnia miliony Polaków wybiera się na zakupy. Bardzo często celem takich podróży są sklepy sieci Biedronka. Sama często robię w nich zakupy, a ty?
W ostatnim czasie popularna sieć wydała ważny komunikat. Dzięki niemu dowiesz się, jak postąpić w kryzysowej sytuacji. O co dokładnie chodzi? Przeczytaj ten artykuł do końca, a wszystko stanie się jasne.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Bardzo ważna karta
Jeśli jesteś stałym klientem Biedronki, to na pewno masz wyrobioną kartę, która pozwala ci korzystać z promocji i zniżek. Występują one cykliczne i dotyczą przeróżnego asortymentu, od produktów spożywczych, po artykuły chemiczne. Dlatego warto śledzić na bieżąco obowiązujące promocje i planować zakupy.
Aby móc skorzystać z tego typu okazji należy mieć kartę Moja Biedronka. Można ją założyć w każdej chwili. Profil klienta zostaje stworzony na bazie takich informacji jak: imię i nazwisko klienta, numer telefonu oraz adres e-mail. Posiadacz karty po zarejestrowaniu otrzymuje 3 karty - 1 większą i 2 mniejsze.
Zgubiłeś kartę i co teraz?
Jak sam widzisz, warto posiadać kartę Moja Biedronka. Co jednak zrobić w przypadku, kiedy ją zgubisz?
Z takim zapytaniem zwrócił się do sieci portal Interia Biznes. Oczywiście Biedronka odpowiedziała i szczegółowo wyjaśniła, jak zachować się w takiej sytuacji.
Z opublikowanych informacji wynika, że klient, który zgubił kartę, nie otrzyma duplikatu. Może jednak otrzymać nową kartę, jeśli poda nowy adres e-mail. Pozostałe dane takie jak imię i nazwisko oraz numer telefonu mogą pozostać bez zmian. Tym samym może nadal korzystać z promocji i zniżek oferowanych przez znaną sieć.
Zobacz także
Znalazłeś kartę i nie wiesz, co z nią zrobić?
Oczywiście może dojść i do takiej sytuacji, że to ty znajdziesz kartę Moja Biedronka. Jak powinieneś się wtedy zachować?
Sieć wskazuje w takim przypadku dwa rozwiązania. Po pierwsze, znalazca może przekazać kartę kierownictwu najbliższej Biedronki. Po drugie, może skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i tam otrzymać potrzebne informacje. Z biurem można skontaktować się zarówno telefonicznie: 800 080 010 lub 22 205 33 00, jak i za pośrednictwem maila: bok@biedronka.eu
Dlaczego należy tak postąpić? Odpowiedź jest bardzo prosta. Może zdarzyć się tak, że kartę prędzej czy później znajdzie osoba, która postanowi wykorzystać ją do swoich celów. Tym samym pozbawi prawowitego właściciela możliwości skorzystania z obowiązujących promocji. Zgłaszając taki problem w odpowiednich miejscach, po prostu do tego nie dopuścisz. Dlatego też tak ważne jest, aby o komunikacie dowiedziały się nawet osoby, które na co dzień nie robią zakupów w Biedronce.
I to wszystko. Teraz już wiesz, jak dokładnie zachować się zarówno w przypadku zgubienia, jak i znalezienia karty Moja Biedronka.