Zapłaciła 100 złotych za główkę kapusty. Teraz ostrzega innych
Błędy przy kasie w sklepie zdarzają się coraz częściej. Wszechobecna drożyzna sprawiła, że dokładniej sprawdzamy paragony po naszych zakupach. Pozwala to uchronić nas przed nieuczciwymi praktykami sklepów. W ostatnich dniach mieliśmy kilka takich przypadków.
Błędy przy kasie w sklepie - 100 zł za główkę kapusty
Jak nie dać się oszukać w sklepie? Stale rosnące ceny spowodowały, że większość z nas przywykła do wysokich rachunków, które musimy zapłacić za nasze zakupy. Warto jednak zachować szczególną uwagę podczas kasowania produktów w sklepie i dokładnie sprawdzać swoje paragony. Ofiarą tego typu nieuczciwych praktyk, padła w ostatnim czasie pani Marta, która za główkę kapusty zapłaciła... 100 zł. Ta sytuacja ją przerosła. Takie błędy przy kasie w sklepie zdarzają się coraz częściej.
Jak podkreśliła klientka sklepu:
Paragon z ostatnich zakupów wprawił panią Martę w osłupienie. Za kapustę zapłaciła 100 zł:
To niejedyny przypadek błędów przy kasie w sklepie. Jest ich coraz więcej!
Błędy przy kasie w sklepie zdarzają się coraz częściej. Doskonałym przykładem jest tu sytuacja, kiedy to zamiast dwóch paczek makaronu, zostało nabitych aż 14 opakowań. Na szczęście, klientka zorientowała się w porę i nie musiała płacić wysokiego rachunku. Inny dobry przykład to dwie butelki Martini zamiast jednej. W tej sytuacji konieczny był monitoring. Klientka udała się do sklepu, by wyjaśnić tę sytuację. Na szczęście, udało się odzyskać pieniądze.
Jaki z tego wniosek? Zalecamy dokładnie sprawdzać paragony tuż po zakupach. Zdecydowanie łatwiej wyjaśnić sytuację, jeszcze tu na miejscu, niż po ponownym przyjeździe, po pewnym czasie.
Zobacz na naszym kanale YouTube przepis na rogaliki Kinder Bueno z ciasta francuskiego: