NewsyKelnerka jest zszokowana. Nie dostała napiwku, bo zadała klientom "niegrzeczne" pytanie

Kelnerka jest zszokowana. Nie dostała napiwku, bo zadała klientom "niegrzeczne" pytanie

Kelnerka nie otrzymała napiwku. Klient zostawił dla niej pełną gniewku notatkę
Kelnerka nie otrzymała napiwku. Klient zostawił dla niej pełną gniewku notatkę
Źródło zdjęć: © Adobe Stock
25.08.2023 17:28

Pewien mężczyzna postanowił opuścić restaurację, nie zostawiając napiwku. Na tym historia mogłoby się skończyć, gdyby nie omieszkał wyrazić swojego niezadowolenia w formie odręcznej notatki wypisanej na świstku. Co tak rozwścieczyło gościa restauracji? Marny serwis? Niesmaczny posiłek? Otóż ani jedno, ani drugie. Solą w oku okazało się niegrzeczne (w jego opinii) pytanie, jakie kelnerka skierowała do niego i jego towarzyszki.

Kelnerka z USA podzieliła się swoim doświadczeniem na Reddicie. Jak przekazuje, klient nie zostawił napiwku, ponieważ oburzony był jej "niegrzecznym" zachowaniem. Swoje niezadowolenie wyraził w gniewnej wiadomości wypisanej odręcznie na paragonie. Co tak rozwścieczyło gościa restauracji?

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Nie zostawił napiwku. Oburzył się "niegrzecznym" pytaniem kelnerki

Pewna kobieta, pracująca w jednej z amerykańskich restauracji, podzieliła się na Reddicie zdjęciem paragonu, jaki zostawił gość restauracji. Opiewający na 65,80 dolarów rachunek nie uwzględniał ani centa napiwku. W krótkiej notce, wypisanej odręcznie na paragonie, klient wyjaśnił, dlaczego nie zostawił pieniężnej gratyfikacji dla obsługi restauracji.

Żadnego napiwku, ponieważ bardzo niegrzecznie było zapytać moją żonę i mnie, czy chcemy osobnych rachunków - napisał oburzony klient na paragonie.

Rachunek z notatką od rozwścieczonego klienta
Rachunek z notatką od rozwścieczonego klienta© Reddit | scorpioassbitch

Mężczyźnie, który pokusił się o wyrażenie swojego niezadowolenia na paragonie, towarzyszyła w restauracji kobieta. Według relacji obsługującej ich kelnerki mężczyzna zdawał się dużo starszy od towarzyszki, stąd też pojawiło się pytanie o rozdzielenie rachunku. Ponadto zgodnie z tym, co przekazała kelnerka, polityką restauracji jest pytanie gości, czy rachunek ma zostać podzielony – zasada ta pojawiła się po niezręcznej interakcji pracownika z dwójką rodziców jedzących kolację z dziećmi.


Kobieta zaczęła panikować, ponieważ kelner założył, że ona i mężczyzna są razem. Bez przerwy powtarzała, że ​​to, że wyglądają jak rodzina, nie oznacza, że ​​płacą jeden czek - wyjaśniła kelnerka. - Dlatego pytamy, ponieważ chcemy zapobiec powtórzeniu się takiej sytuacji.

Kelnerka nie otrzymała napiwku. Klient wypisał dla niej wiadomość na paragonie
Kelnerka nie otrzymała napiwku. Klient wypisał dla niej wiadomość na paragonie© Pixabay

Internauci: to tak absurdalne, że aż śmieszne

Kelnerka stwierdziła, że ​​nie jest zła, że ​​nie dostała napiwku. Problem polega na tym, że pytanie o podzielenie rachunku nigdy wcześniej nie wywołało takiego poruszenia. Swoje zdanie na temat incydentu wyrazili użytkownicy mediów społecznościowych. Niektórzy uważali, że zachowanie kelnerki rzeczywiście było niegrzeczne. Inni zaś bronili kobiety, wskazując na politykę firmy, według której pracownicy restauracji nie mogli zakładać, że przychodzący do knajpy chcą płacić jeden rachunek.


Czy nie jest typową praktyką pytanie, czy wszystko jest na jednym bilecie, czy nie? Jestem o to pytany za każdym razem, gdy jestem w restauracji z więcej niż jedną osobą dorosłą - napisał jeden z komentujących w wątku na Reddicie.


To coś tak absurdalnego, że aż śmiesznego. Nie mogę uwierzyć, że istnieją w ogóle tacy ludzie - dodał kolejny internauta.


Nigdy wcześniej nie spotkałem się z takim pytaniem ze strony kelnera. Zawsze zakładasz, że rachunek nie będzie podzielony, chyba że klient zaznaczy inaczej. Mężczyzna był sfrustrowany, ponieważ założyłaś, że skoro jest dużo starszy od swojej towarzyszki, to znaczy, że nie mogą być razem - stanął w obronie klienta inny komentujący.

Źródło artykułu:Pysznosci.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także