Kategorie Newsy

McDonald wprowadza rewolucyjne zmiany. Mają być ułatwieniem dla pracowników i klientów

McDonald poszedł w ślady Burger Kinga. Wraz z 2021 planuje spore zmiany. Ostatnie takie miały miejsce 5 lat temu!

Stawiają na minimalizm

Już niedługo Twoje zamówienie zmieni się nie do poznania. A właściwie to jego wygląd.

McDonald wprowadza rewolucyjne zmiany. Mają być ułatwieniem dla pracowników i klientów
hypefoods

Coraz popularniejszym nurtem staje się minimalizm. Wprowadzenie prostych form ma przekonać konsumentów, że skład również jest prosty. Dodatkowo, takie rozwiązania mają, bez wątpienia duże walory estetyczne. Zmiany w identyfikacji marki wprowadził już Burger King.

McDonald nie chce pozostać w tyle. Już niedługo we wszystkich restauracjach pojawią się nowe wzory opakowań.

Ilustracje stworzyła firma projektowa Pearlfisher

McDonald wprowadza rewolucyjne zmiany. Mają być ułatwieniem dla pracowników i klientów
hypefoods

Ma to być ułatwienie dla pracowników

Ilustracje na pudełkach mają nawiązywać do kanapek, co ma ułatwić pracownikom ich pakowanie. Na kartonowym pudełku Big Maca narysowano sezamowe bułki, na opakowaniu Filet-o-Fish niebieskie fale, a McMuffin z jajkiem – żółte kółko symbolizujące żółtko.

McDonald wprowadza rewolucyjne zmiany. Mają być ułatwieniem dla pracowników i klientów
hypefoods

Są też jasną informacją dla klientów, którzy szybko odgadną, którą kanapkę skrywa pudełko.

Piękno tkwi w prostocie kultowych pozycji menu McDonald’s. Naszym celem było znalezienie najbardziej wyjątkowego, rozpoznawalnego i kultowego wyrazu każdego z nich – celebrowanie ich w sposób wywołujący uśmiech na twarzy

powiedział dyrektor kreatywny Pearlfisher Matt Sia

Przeprowadzono już pierwsze testy

Już od zeszłej jesieni znana sieć stopniowo zaczęła wprowadzać nowe opakowania. Na początku w Australii, Nowej Zelandii i na wyspach Pacyfiku. Docelowo, w ciągu najbliższych dwóch lat, zostaną wprowadzone na całym świecie.

343879