Zachwycił ją posiłek i dała ogromny napiwek. Gdy usłyszała później słowa kelnerki, zażądała zwrotu
Zachowanie kelnerki i wypowiedziane przez nią słowa sprawiły, że goszcząca w restauracji klientka postanowiła zażądać zwrotu gotówki. Co takiego powiedziała pracownica restauracji?
23.02.2023 | aktual.: 23.02.2023 17:41
Napiwki w restauracjach to miły gest, którym można nagrodzić znakomitą obsługę i sprawny serwis. Czasami jednak zdarzają się sytuacje, że wstępna ocena była tylko pozorem. Kiedy gościni restauracji usłyszała słowa kelnerki, postanowiła natychmiastowo poprosić o zwrot.
Zachowanie kelnerki oburzyło klientkę
O sytuacji opowiedziała nam jedna z czytelniczek.
Obsługująca kobietę kelnerka sprawdziła się na początku bez zarzutu. Dość szybko przyjęła zamówienia, potrafiła doradzić i podpowiedzieć, co ciekawego warto wybrać z menu. Jedzenie było smaczne, czas oczekiwania zadowalający, więc kobieta postanowiła zostawić napiwek kelnerce. Do rachunku dorzuciła 20 zł., co stanowiło 20% wartości zamówienia.
Kelnerka poniosła konsekwencje
Oburzona czytelniczka poprosiła kelnerkę, żeby podeszła do ich stolika i zażądała zwrotu napiwku, który wcześniej wręczyła. Zaskoczona pracownica oddała klientce pieniądze.
- relacjonuje kobieta
Czytelniczka tłumaczy, że nie wyobraża sobie rzucania takich komentarzy w stosunku do kogokolwiek, a już w ogóle do klienta. Jak zareagowałbyś w takiej sytuacji?
Przepis na gniecione, chrupiące ziemniaki znajdziesz na naszym kanale YouTube