Żabka wykorzystała trend z Tik Toka. Tłumy ruszyły do sklepu

Harnaś LodoHerbata w Żabce. Cena, skład, ile alkoholu zawiera i jak smakuje? Piwo z Tik Toka dostępne w sprzedaży. Czy powtórzy sukces produktów Ekipy?

Tik Tok to prężnie rozwijająca się platforma, która skupia wokół siebie twórców z różnych dziedzin. Algorytmy błyskawicznie wyłapują najpopularniejsze treści i tworzą tzw. trendy. Jednym z nich była piosenka o popularnym piwie. Producent postanowił wykorzystać okazję i na fali popularności instagramowej piosenki stworzył nowy smak piwa. Do sprzedaży trafiło piwo Harnaś LodoHerbata, które kupisz w Żabce. Ile kosztuje?

Harnaś LodoHerbata – piwo z TikToka w Żabce

Leje harnolda z puchy
Pół na pół
Z lodo herbatą

To refren piosenki, która jakiś czas temu opanowała Tik Toka. Stworzony (prawdopodobnie) dla żartu utwór doczekał się ponad 53 milionów odtworzeń na Tik Toku i 33 milionów na Youtube. Carlsberg, właściciel marki Harnaś,  nie przeszedł obojętnie obok popularnego trendu- wszedł we współpracę z siecią sklepów Żabka, która będzie dystrybuować ich nowy produkt – Harnasia LodoHerbatę o smaku brzoskwiniowym. Czyli co tu dużo mówić- Harnaś z lodoherbatą, jak w piosence.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Łukasz (@shellofaman)

Gdzie kupić Harnaś LodoHerbata?

Darmowa reklama sprawiła, że do sklepów rzuciły się tłumy amatorów takiego trunku i producent zdecydowanie mógł odhaczyć marketingowy sukces nowego smaku piwa. Problem był jedynie z dostępnością- fani narzekali, że nie we wszystkich Żabkach czekał na nich nowy Harnaś.

Początkowe doniesienia o pojawieniu się Lodoherbaty brane były jako żart. Carlsberg jednak wcale nie żartował.

Ile kosztuje Harnaś LodoHerbata? Jaka jest cena w Żabce? Za puszkę 500 ml trzeba zapłacić ok. 3,70 zł. Ile alkoholu zawiera nowy Harnaś i jaki ma smak? 4,6% alkoholu i ma smak brzoskwiniowy.

Jak sprzedaje się smakowe piwo?

W 2021 sprzedaż alkoholowych piw smakowych wzrosła wartościowo w porównaniu do 2020 o prawie 8%, więc inwestowanie w nowe smaki (szczególnie gdy reklamują się same) to dobra strategia rozwoju dla browarów.

Dla Harnasia to bardzo odważny krok, ponieważ jako pierwsza marka z segmentu piw ekonomicznych próbuje swoich sił wśród piw smakowych. Stworzyliśmy produkt inspirowany działaniami naszych wiernych fanów. Wprowadzając tą nowość w rekordowo krótkim czasie, pokazujemy, że dla nas konsument jest na pierwszym miejscu. Smak piwa Harnaś polubiło już szerokie grono, któremu teraz oferujemy dodatkowe, owocowe doznanie. Wierzymy, że LodoHerbata przypadnie do gustu obecnym fanom i nowym osobom z powodu swojego wyraźnie piwnego charakteru i owocowego orzeźwienia, które idealnie sprawdzi się w nadchodzących, letnich miesiącach
mówi Antoni Wróbel, kierownik marki Harnaś

Spróbujesz tej nowości?

 


Komentarze

Komentarze do tego artykułu zostały wyłączone

Najczęściej czytane dziś

Może Cię zainteresować

×