NewsyZamówiła kraba w restauracji. Zobaczyła rachunek i prawie zemdlała

Zamówiła kraba w restauracji. Zobaczyła rachunek i prawie zemdlała

Zamówiła kraba w restauracji. Zobaczyła rachunek i prawie zemdlała
Zamówiła kraba w restauracji. Zobaczyła rachunek i prawie zemdlała
Źródło zdjęć: © Adobe Stock

07.11.2023 17:07, aktual.: 17.01.2024 14:56

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Japońska turystka przeżyła szok, gdy zobaczyła rachunek za danie z kraba w restauracji w Singapurze. Kwota była tak wysoka, że kobieta prawie zemdlała.

Wizyta w renomowanej restauracji może dostarczyć nie tylko wyjątkowych doznań kulinarnych. Dla jednej japońskiej turystki w Singapurze to doświadczenie stało się kosztownym zaskoczeniem. Zamówiła kraba w restauracji i zobaczyła rachunek, który prawie sprawił, że zemdlała. Czy rzeczywiście nie została poinformowana o kosztach posiłku, czy może było to tylko nieporozumienie? Przyjrzyjmy się bliżej tej kontrowersyjnej sytuacji.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Turystka: "Nie zostałam poinformowana o cenie"

Japońska turystka, Junko Shinba, odwiedziła wraz z przyjaciółmi restaurację Seafood Paradise w Singapurze. Kobieta zamówiła danie z alaskańskiego kraba królewskiego z chili, które polecił jej kelner.

Shinba twierdziła, że nie została odpowiednio poinformowana o kosztach posiłku. Kelner podał jej cenę 20 dolarów za danie, ale nie wyjaśnił, że pobierana jest opłata za 100 gramów.

Grupa turystów dostała znacznie większą porcję, niż była w stanie zjeść, około 3500 gramów potrawy. Oznaczało to, że zostali obciążeni rachunkiem w wysokości 680 dolarów.

Kobieta była zszokowana wysokością rachunku i poprosiła o wezwanie policji. Funkcjonariusze przybyli na miejsce zdarzenia i po dyskusji z właścicielem restauracji, ta zgodziła się udzielić turystce zniżki w wysokości około 78 dolarów.

Sprawa trafiła do Stowarzyszenia Konsumentów

Junko Shinba skontaktowała się z Singapurską Radą Turystyki, a jej sprawa została przekazana do Stowarzyszenia Konsumentów Singapuru. Czy to doprowadzi do dalszego wyjaśnienia sytuacji i ustalenia, kto ponosi winę za ten kontrowersyjny incydent?

Zamówienie w restauracji to nie tylko wybór dań, to także zaufanie do obsługi i jasność informacji o cenach. Dla restauracji to na pewno okazja do poprawy komunikacji z klientami i zapobiegania podobnym sytuacjom w przyszłości.

Źródło artykułu:Pysznosci.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Zobacz także